3D Lenticulair Toepassingen
Volgens onderzoek hebben 3D lenticulaire advertenties 5 keer meer invloed op mensen dan klassieke advertenties en worden ze 4 keer vaker onderzocht.
Dit onderzoeksrapport werd gepresenteerd door Izzy Bromberg.
Over het algemeen beweegt de advertentie-industrie zich nu van de klassieke markt naar nieuwe markten. We worden blootgesteld aan een zeer hoog aantal advertenties om ons heen. Daarom willen klanten anders zijn dan anderen met andere applicaties dan ooit tevoren.
Volgens de onderzoeken stopten mensen 5 keer meer dan klassieke advertenties en bekeken ze het 4 keer vaker. Volgens een marktonderzoek geeft 88% van de mensen de voorkeur aan 3D lenticulaire advertenties boven normale advertenties.
3D-advertenties hebben 2,5 keer meer de voorkeur. In hetzelfde onderzoek werd geconcludeerd dat de advertenties met 2D- en 3D-advertenties er 2 keer beter uitzagen dan de in 3D gegeven advertentie.
Een goede lenticulaire technologie moet creatief en uniek zijn. Op deze manier kan het een goed rendement opleveren voor de adverteerder. Waarnemers waren het erover eens dat lenticulair interessant is, en nog belangrijker: het is gemakkelijker voor klanten om het gevoel te hebben dat u anders bent.
3D lenticulaire ontwerpen zijn zowel geweldig als nuttig in vergelijking met 2D-afbeeldingen. Het brengt de advertentie en de klant bij elkaar door een gevoel van realiteit aan het ontwerp toe te voegen.
Handige 3D-applicaties
Lenticulaire technologie heeft een geavanceerd niveau bereikt dankzij reclametrucs en entertainment. Het werd voor het eerst in Amerika gebruikt in Cracker Jack-dozen en deed zijn kracht op de markt voelen. Op deze manier heeft het veel nieuwe deuren geopend op het gebied van digitaal en offset drukwerk. Lenticulaire lenzen zijn op de markt verkrijgbaar in een breed bereik van 10 LPI tot 200 LPI.
Lenzen, die over het algemeen met lage cijfers worden uitgedrukt, kunnen buiten en binnen met anderen worden gebruikt. Winkels, bushaltes, metro’s en luchthavens kunnen als toepassingsgebieden worden weergegeven. Dit zijn slechts gebieden die als eerste in je opkomen. Aangezien dit materiaal buitenshuis wordt gebruikt, kan de dikte tussen de 2 mm. en 5 mm. variëren.
Aan het andere uiterste zijn er lenzen uitgedrukt in hoge aantallen. Deze hebben zeer scherpe beeldlijnen en zijn zeer geschikt voor close-up toepassingen. Toepassingsgebieden: verpakking, briefkaart, puzzel, sleutelhanger en visitekaartje. Hiervoor zijn printsystemen met zeer hoge resolutie nodig.
Bij advertentieproducten verwachten mensen die adverteren dat hun advertentie resulteert in verkoop. De beste POP-producenten ter wereld zijn ervan overtuigd dat deze positieve ambiance kan worden vastgelegd met 3D Lenticulair.
Een succesvolle POP is in staat om enorme verkopen te genereren met dynamische en innovatieve omgevingsfactoren, omdat het de belangrijkste factor is die de realtime uitgaven beïnvloedt.
Verkopers zijn altijd op zoek naar manieren om indruk te maken op hun klanten met innovatieve producten De sterke ontwikkeling van de elektronische display-industrie heeft de behoefte aan dynamische producten in de sector volledig bewezen.
Lenticulaire en 3D-printen voldoen volledig aan deze behoefte en vullen deze behoefte aan. 3D lenticulaire technologie is een kostenvriendelijk product dat vroeger anders was in de sector, gemakkelijk bereikbaar en herkenbaar was in de markt.
Lenticulaire technologie kan zeer succesvol en nuttig worden gemaakt in verkoopautomaten, deuropeningen, ramen, POP’s, posters, stands en vloergrafiek door prachtige ontwerpen te creëren.
Voor meer gedetailleerde informatie over 3D lenticulaire, kunt u onze 3D lenticulaire in onze catalogus raadplegen.